Äntligen!

Är min blogg fungerande igen! :) Nu kommer jag börja blogga igen :) För två veckor sedan var jag i Rättvik med Jennie och åkte fin bil runt Siljan. Jag har lite bilder som jag kommer lägga upp :) I kväll jobbar jag men efter jobbet ska hjärtat och jag åka ut till stugan med mina föräldrar och jag har shoppat loss på systemet idag ;) Det kommer bli tok mysigt, även om det regnar och åskar för tillfället :) Kommer nog bli lugnt på jobbet i dag. Jag var på Quizz på Stenö i tisdags och spenderade natten i en stuga med tre till, sen skulle jag jobba morgon-passet dagen efter och jag kan säga att det tog lång tid innan jag kom ur sängen :P Nu ska jag göra mig i ordning för jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0