Härligt med nya grannar

Det är ju roligt att få nya grannar men min och Andreas nya granne gjorde inte något bra första intryck.

Det började i går kväll kl 22, när jag kom hem från jobbet, han spelade musik på så hög volym att någonting skakade och skallrade av basen i våran lägenhet...
Så jag fick gå dit och säga åt personen som öppnade (som inte bodde där) att sänka volymen och det gjorde dom.

Sedan vaknade jag kl 05.30 av att det lät som att någon försökte ta sig in i våran lägenhet, men det var bara en av grannens kompisar som förvirrat sig i trapphuset och visste inte vilken dörr han skulle öppna.
Det var också folk utanför som skrek och ropade så jag kollade ut och såg att tanten som bor på bottenvåningens rullator låg utslängd på gården,
Så jag klädde på mig och gick ut och hämtade den, då var det fulla små pojkar överallt!

Han som stod utanför våran dörr och vinglade, det stod också en i porten på bottenvåningen och när jag kom ut för att hämta rullatorn så såg jag några pojkar på grannens balkong med.

Jag hoppas att han skärper sig annars kommer han inte bli långvarig i den lägenheten...

Nu ska jag iaf göra mig i ordning för jobb, jobbar kväll i dag igen med den bästa :)


Kommentarer
Postat av: Stefan "sulan " Karlberg

Men vaf nån slags störningsjour måste ni väl ha det är det bästa om det kommer på pränt då går det fort , lycka till sån är inte kul alls .

2012-06-10 @ 16:17:19
Postat av: Angelica

Lät inte kul!

2012-06-11 @ 13:01:09
URL: http://lilllaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0