Knas med bloggen

Idag var jag ledig och spenderade den i sängen, jag skulle iväg och träna men det blev inte alls av 
Och sedan åkte jag och Andreas och handlade lite godsaker och for iväg till hans föräldrar och grillade. 
Dom bjöd på vin till maten och jordgubbar och grädde till efterrätt :) 
 
Jag fick ett mail i morse att bloggen blivit bättre m.m men nu kan jag inte komma in på den via appen som jag laddat ner utan nu måste jag gå in på internet via mobilen :(
Dålig uppdatering. 
 
Laddar inte som vanligt upp någon bild eftersom att det inte går via internet bara via datorn eller appen...
Vi får se när det är fixat så ska jag lägga upp lite bilder igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0