Kvälls jobb

Idag har jag jobbat kväll igen med Jennie, det var väldigt tråkigt eftersom att det regnade så det hände inte så mycket, det kom några husvagnar och ca två samtal annars var det lugnt.

Jag och Jennie lyxade till det med pizza idag och jag unnade mig en efterrätt från Stenö krog som jag lagt upp foto på, jordgubbar, vaniljglass och grädde, mmmm :) riktigt gott!

Nu är jag i alla fall hemma men inte min granne så det gick inte att prata med honom idag, får ta det en annan dag istället.
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila ut mig för i morgon ska jag åka båt med jobbet ut i Söderhamns skärgård och kolla på olika stugor som vi kommer hyra ut.

God natt alla blogg läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0