Ledig på jobbet

I dag efter jobbet så stannade jag och Jennie kvar och spelade volleyboll och minigolf, jag tog mig en förrätt på restaurangen också, en tallrik med tzatziki och bröd :)
riktigt gott :)

Min älskling överraskade mig och kom hem i dag istället för i morgon också :) rolig dag!

I morgon är jag ledig och ska spendera den med att gymma och tvätta :P
På fredag blir det kvälls jobb igen och resten av helgen jobbar jag morgon.

Jag slänger upp ett kort på min goda förrätt/middag :P

Jag har kommit på att jag måste gymma mera för annars kommer jag bli tjock av all banankola som vi nyss fått in i butiken!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med hjärtat och kolla på transformers eller hur det stavas :P

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0