Nya kläder!!! :D

Japp då var det tisdag igen då..
I dag började jag jobba kl 10.30 och jobbade till 19.00.
Stod och vattnade massa gräs idag och det blåste så jag var nästan blötare än gräset :P

Idag kom mina kläder som beställt på posten från Fyndiq.se som jag ska ha nästa helg när jag och Jennie ska till Rättvik på Cruising hela helgen, vi åker direkt efter jobbet på fredagen :)
Det ska bli såååå roligt :) synd att min pojk inte ville följa med bara, men han kommer nog inte ha så tråkigt utan mig :) han ska festa den här helgen och det kommer nog inte jag kunna göra eftersom att jag jobbar den här helgen...
Annars skulle jag spendera midsommar med mina föräldrar i deras stuga.
Jag saknar deras stuga, det var länge sedan jag var där nu... April tror jag att jag var där senast och då tog jag mig det första doppet för i år :) det var ca 2 grader i vattnet :P

Slänger in en bild på min middag idag, mannagryns gröt :P
Och bilder på mina två nya klänningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0