Seg söndag

I går fick jag ett samtal från en berusad Jennie, så jag satte mig i bilen och åkte på samma fest som jag var på i fredags, tydligen hade ett gäng somnat där, vaknat och sedan börjat festa igen :P
Jag var bara där ett litet tag tills Jennie blev på bra humör sedan åkte jag hem till mitt hjärta och lade mig på soffan och kollade på film :)

Jag var och hämtade nycklar till ett hus i Mo på Fastighets byrån som vi fick ha över helgen.
Vi var i alla fall dit idag och kröp lite på vinden m.m och bestämde att vi ska lägga ett bud och se om vi får det :)
Sedan drog Andreas föräldrar med oss och kollade på två hus till men de vela vi inte ha.

Idag var vi och Andreas syster i väg och grillade på Stormorshäll, sedan gick vi på upptäcktsfärd :)

Nu ligger vi och jäser på soffan och taggar inför ännu en jobb-vecka.
Har bytt ut mitt morgonpass i morgon mot ett kvällspass.
Också jobbar jag hela helgen, det är ju lite tråkigt eftersom att det är midsommar helgen.

Men det kommer hända mycket på Stenö den helgen så jag kommer inte få tråkigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0