Tisdag

Hejsan igen. 
Idag börjar jag jobba 11.30 men den känns som att det kommer vara ganska lugnt i dag eftersom att vädret är väldigt tråkigt. 
Jag har redan börjat tagga och planera inför helgen! Det ska bli roligt och jag hoppas att det blir bra väder, jag såg på vädret på tv idag att det skulle bli bättre väder från morgondagen. 
 
I morgon är jag ledig och då ska jag handla allt som jag ska ha med mig på fredag och packa lite till :) 
Spännande :) 
Det ska bli roligt för jag har aldrig varit på något liknande innan. 
Jag kommer ta mycket kort och lägga ut på bloggen :)
Det hade blivit liiiiiite lättare om min blogg vill sluta krongla, så att jag kan lägga ut lite bilder, hoppas det löser sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0