Första dagen på sista veckan

Idag är det första dagen på den sista veckan på jobbet och jag och flickorna håller på att måla herrtoaletten, den kommer bli sjukt fin när vi är klar med den :)

Funderar på att experimentera med min hårfärg idag bara för att jag inte har något annat för mig, jag skulle vilja måla/rita men lägenheten är tom eftersom att vi håller på att flytta och alla mina saker är i huset.

Längtar som en tok till helgen, tänker ta mitt första bad på ett år på lördag kväll med tända ljus och kanske lite lugn musik. Ljuvligt!

Ska också bli skönt att ha alla saker på samma ställe :)

Nu ska jag lägga mig på soffan, kolla på TVn, bara mysa med mig själv och drömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0