Kina tisdag

Idag var vår underbara trio bruten då Jennie var sjuk, men det var roligt på jobbet ändå men vi sjöng inte lika många tokiga sånger :P

Jag var riktigt trött och less i morse men det blev bättre när jag och Kristina började toka oss :)
Vi lyckade till det med Kina mat också så här på en tisdag, tänkte att vi skulle passa på när Jennie inte var med eftersom att hon inte gillar det.
Vi får äta på donken när hon är med så blir hon kanske nöjd :)

Det är så tomt i lägenheten och jag kan inte göra någonting, i går vela jag rita med hade varken papper eller pennor sedan vela jag tända lite värmeljus för att ljusa upp tillvaron med hade varken ljus eller tändare.. Längtar till helgen så jag kan göra det jag känner för.

Jag ska köpa mig ett piano också som jag ska hämta till helgen, det ska bli kul att börja spela lite igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0