Oj vilken fredag...

Vilken tur att det är dåligt väder idag eftersom att jag har legat i sängen hela dagen.

I går klev jag upp kl 07.00 och åkte iväg på gymet, efter gymet åkte jag ner på stan och väntade vid trappen utanför Staffangymnasiet på alla studenter.
Efter det åkte jag direkt till jobbet och jobbade till kl 22.
Efter det åkte jag hem och bytte om för fest och inväntade Jennie.

När Jennie kom så gick vi ner på stan och gick på musköt, sedan gick vi på efterfest och åkte inte därifrån förrän kl 06.30...
I morse tog det lååååång tid innan jag orkade palla mig ur sängen.
Och nu är jag och älsklingen hemma hos mina föräldrar och ska äta middag, sen ska vi hem och krascha på soffan igen.



En bild på min kisse Zingo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0